teisipäev, 6. juuli 2010

280/ day 6

Kirjutan hommikul vist.. väsinud natuke.

Teisipäev- 21.48 on nüüd..

Võtame siis enamvähem need kaks päeva kokku..
Eile sõitsin rattaga Linnutaja kanti ..aga ei sõitnud Linnutajale vaid valisin teise tee. Arvasin, et see jõuab Jõhvi maanteele, oleks Mustvee kaudu tagasi tulnud. Aga tee sai otsa, keerasin otsa ringi ja tulin ikka Tarakvere kaudu. Siis olin natuke veel Rahuorus, sõin jäätist kondenspiimaga, mis balanseeris mu trennnitegemist. Ja siis läksin koju ka. Niitsin muru ja.. siis millalgi läksin Anni juurde. Tegime piipu ja jõime natuke siidrit.. Evely oli ka, tema kutt astus ka millalgi korra läbi. Mingi ühe aeg tulin koju. Hommikul tulin üheksa ajal üles, läksin vanematega Jõgevale kaasa. Passisin emaga naistearsti ukse taga ja vaatasime pilte genitaalherpesest. Kodus tegi ta sardelle, mis nägid välja nagu oleksid ka genitaalherpesesse nakatunud.
Siis käisin raamatukogus ja sõitsin Rahuorru..kuna ma pidin tegelikult ehteid tegema minema, ei olnud ma arvestanud sellega, et Meelise tädi sünnipäev on Laiusel.. et läksin hoopis sinna. Kunagi ei tea pikaks peod venivad ja kas pärast majja sisse saab jne..
Siis kui tagasi tulime, vaatasime veel telekast Kalevipoja Rattamaratoni kokkuvõtet, kus nii Taavu kui mina olime nähtavad.. aga ma olen nii väsinud nüüd. Ilm ka kuidagi kahtlane, välk poolselgest taevast.

Kommentaare ei ole: