neljapäev, 1. juuli 2010

275/ day 1

Täna on mu esimene päev üksinda jälle üle pika aja. Hakkan ka vist postitusi tegema, kuidas ma sellega toime tulen. Mitte, et ma üksinda täiesti saamatu oleks, oh ei, saan hakkama. Teen süüa ja vaatan telekat, rohin ja räägin ämma-äiaga ja Taaviga. Aga kaissu pole kellelegi pugeda ja see sakib ikka sajaga..
Et siis jah, day one.
Läksin täna Tallinna. Mõtlesime, et viime Meelise laeva peale ja siis lubasin ta vanematega surnuaiad läbi käia, mida ma ka tegin. Panime Meelise sadamasse ja läksime Metsakalmistule, kus on Lembitu ammune hea sõber maetud. Siis käisime Pirital pastat ja kebabi söömas ja pärast seda Rahumäe kalmistule..( enne ka toidušopingtuur Rimis või Selver or misiganes see oli) .. seal otsisime mõnda aega mõnda hauda ma ütleks nii. Ja noh, lõbus oli suht, ei kurda.
Sain täna suure üllatuse osaliseks, Anti ja Kerli on lahku läinud. Mismõttes nagu.. me just arutasime enne, et kuidas ollakse aastaid koos ja järsku avastatakse, et pole ikka see..mis loogikaga. Ja ma sellepärast koguaeg kardangi, et mind jäetakse ka üksi.. Oeh.
Aga olgu, kell on palju ja ma pean homme süüa tegema.

Esimene päev möödub tavaliselt suht valutult. Pole kellelegi head-ööd musi anda aga .. see on elu.

Kallis.. mul on tõsiselt vedanud sinuga.. kullatükk.

Kommentaare ei ole: