pühapäev, 4. juuli 2010

278/ day 4

Nii.. neljas päev. Võib öelda, et isegi edukas. Haha, ei saa aru, kas kõik inimesed ei salli mind enam minu otsekohesuse pärast või mis neil viga. Või ollakse kadedad millegi pärast või.. On tekkinud inimesi, kes tekitavad minus kummastust. See selleks, ehk ma ei peagi neid mõistma. Tänane päev siis.. ärkasin hommikul ja jõin tassi kohvi. Vanaema ütles, et ma praeksin muna ja värki aga väljas oli niii ilus ilm, nii et..hui viitsisingi, eksole. Võtsin väljas päikest, sääskede kiuste ja kuulasin, kuidas muru kasvas. Oli hea ja soe.
Seejärel tegin ma endale kurgi-ananassi-basiiliku salatit ja juustuleiva ja jõin mahla. Ma ei tea, imelik on tegelikult kirjutada, mida ma sõin.. ehh. Sii mul tuli rattasõidu tuhin..võtsin ratta ja sõitsin Linnutaja mäe poole.. siis keerasin sealt Tarakvere peale ja varsti olingi kodus tagasi.. hea ja vabastav tunne oli. Eriti kui hoog oli hea ja tuul võttis pisara silma. See oli nii ehe ja hea, et võttis mul naeratuse näkku. Ohjah.. millalgi panin sauna ka kütte ja jooksin veidike koeraga. Koer natuke loll, tuli ette näidata.. ja kilemajas sai rohitud ka. Rohkem nagu hein juba ja jalad olid niigi valusad ja kükitada oli niiii paha. Pärast sauna oli hea puhas olla aga homme hakkab ju sama trall jälle pihta.
Ootan juba maasika-vaarika-sõstra ja milleiganese korjamisi veel. Saaks raha ja saaks mõtted sellelt meeletult igavuselt ja üksinduselt mööda.. oota nagu loll suve ja kui see tuleb, olen ma üksi ja igavuse küüsis. Kuhu siis selline asi läheb.. masendav.
Ei söö enam võid. Vaatan kaua vastu pean, esimene päev oli lihtne.
Nägin täna konna, rsk, tema pärast pidin äärmist rida kasvuhoones rohima, sest Merike kardab konni.. ja seal oli HEIN. Kuramus. Ja ikka hüppas konni keset kilemaja ka, saa siis aru.
Ma kirjutan siin mingit mõttetut teksti, ilmselgelt..peaks ikka vist tuttu ära minema.
Lähen teen nüüd kõhulihaseid, kui see kedagi huvitama peaks.

Kommentaare ei ole: