teisipäev, 28. juuli 2009

202/ pildisissekanne - Pidu Kuremaal :)












Pildid ei ole kronoloogilises järjekorras, täiesti läbisegi. Aga juurde siis väikesed selgitused ka :

1) Silmnähtavalt on Aveli järjekordselt alkoholiga liialdanud ja võtab juba varakult karaokenoodid üles. "Ooolen tiigrikutsu..ja ma ei karda kedagiiii!!" Nagu näha oli see sama naljakas, kui anekdoodid eestlastest ja venelastest. Rikko näoilme ütleb rohkem kui tuhat, ei ..miljon sõna!
2) Selliseid pilte oli kokku päris mitu, Aveli näoilme oli igal pildil täpselt sama. Arvatavasti on tingitud see suurest veininõust, mis asetseb tema ees laual. Oli kaks valikut : naeratada ja teeselda kainet, või olla vabas olekus.. ehk siis laua all. Mõistlik valik oli esimene, pilt oleks teisel juhul jube tulnud.
3) Minu kaks vaprat valvurit ei saanud oma tööülesannetega hakkama ja Aveli vajus sügavasse unne. Kõik.
4) Väikese emo rõõmud, vol1
5) Emo rõõmud, vol2
6) Ma ei tea, mida Aveli seal teeb. Nagu strippaks..tantsiks..aaa..ei, silda tegi, raisk! ( käed niimoodi??)
7) Eriti tõsine mees, rannast leidsime, tegime pilti.
8) Tellisime pulmafotograafi, et Aveli purjus momendid pildile jäädvustada.
9) Leia pildilt kolm naist ja üks tundmatu. ( vihje: tundmatu ei ole see koer)
10) Rikko niisama nuusutas Aveli juukseid, täiesti normaalne!
11) Õnnetu emo "Kuhu mullid jäid?"
12) Eriti õnnelik versioon emost! "Olen õnnelik, ärge segage!"

Ülinummi piduke oli :)

Muidugi ka see, et mind riietega vette visati, MA POLE ÜLDSE PAHANE!

3 kommentaari:

Rikko Salu ütles ...
Autor on selle kommentaari eemaldanud.
Rikko Salu ütles ...

10) Näkää, I wouldn't do that...
Rõhutaks JÄLLEGI, et ma olen vaikne, korralik ja TAGASIHOIDLINK!!

Aveli ütles ...

muig..:D jaa..just