esmaspäev, 20. juuli 2009

201/ Bloody hell ...

Ma tean, et pole ammu kirjutanud, tean ka seda, et ta lööb mingi igivana kuupäeva siia alla..kuigi täna on juba 28..päriselt?
No ma olen siin selle blogi drafti mustmiljon korda alustanud, salvestanud ja siis õue lipanud, Tartu sõitnud või marjule läinud. Juhtub. Andke andeks. Nüüd siis ülevaade minu tegemistest..

Alustades üle-eelmisest nädalavahetusest.


finishing unfinished business- done

Kes teavad, need teavad. Põhiline, et ise tean. Lihtsalt, peatükk on läbi. Finito. Pole midagi teha, see pole nagu näts, mida saab venitada ja purunedes uuesti kokku lappida. No see ei käi nii. Sorry.

Igastahes olin eelmine nädalavahetus Tartus. Käisin ka neljapäeval, sest Meelis pidi Neletiga kokku saama, läks aga teisiti nagu oligi arvata. Pidime reedel tagasi minema ja jäin siis linna. Asjade kiire pakkimise tõttu jäid paljud asjad maha...hambahari, juuksehari, pott..noh, tuli siis Eedenis šopingutuur teha. Ostsin poti ja hambaharja ja ilgelt palju söögikraami. Hiljem ei tundunud seda nii palju aga noh ..siiski.

Reedel oli Meelis nii kaua linnas minuga, kuni ta Neletiga kokku sai, see juhtus alles öösel poole 12 aeg. Tegin enne meile friikartuleid ja aedvilju. Loll nagu ma olin, saatsin ta koju. Et tahan linna peale hängima minna või miskit.. Mõnes mõttes suur viga, mõnes mõttes mitte. Ta käis laupäev krossi vaatamas, kodust oli tal parem minna isa ja kellegagi koos. Aga jah, reede öösel tegin elus esimest korda jointi, mis oli sitt, mis sitt.. noh, seda ma enam ei tee. Ja..muus ajalugu vaikib. Midagi polnudki aga vaikib ikkagi.

Laupäeva varahommikul jõudis Silver töölt koju, laamendas ja värki. Ei suutnud midagi vaikselt teha, käratasin talle isegi. Aga noh, olin lihtsalt pahur, kuna olin kaks tundi maganud ja Silver oli see, kes magas MINU pehmes voodis. No, pehmemas kui see diivan, millel ma magasin. Kurat.
Igastahes, ronisin ka millalgi duši alla ja jõin hommikukohvi. Akna peal, mõnus. Vaade on küll ainult kunstikooli hoovi aga siiski..lahe on kajakaid jälgida. Suured elukad. Aknalaua peal olid suitsukonid..paar tükki. Mina ei tea, kust nad sinna said. Ausalt.

Laupäeval oli veel paar momenti, millest ajalugu vaikib, sest see on finished business.
Linnas olid Hansapäevad ja me Silveriga hängisime suht palju linnas. Ostsime igast värke..õlut ja veini ja .. emm, ma ostsin uued kingad ja pluusi endale..ja silverile ja salli ostsin. Vesipiibu ostsime ja sütt ja tubakat.. Igast kraami.

Kui sellest päiksest kopp ees oli, roomasime oma jahedasse koopasse ja ma tegin süüa. Riisi kana ja juurviljadega. Kõlbas süüa küll. Ja siis tegime piipu ka, sest meil oli piip olemas, loogiline ju.

Laupäeva õhtul helistas Rikko ka, tahtis Pügi ja SK-ga läbi tulla, mina ütlesin JAAA, Silver ütles EI. Mõtlesin siis ise välja minna, kuigi meil oli plaanitud veinijoomine. Siis kui otsustasin, et lähen, selgus, et SK ja Pügi olid juba kuskile ära läinud ja Rikko roomas UG-sse. See selleks. Ma siis roomasin oma voodisse tuttu.

Hommikul tuli Meelis mulle järgi. Enne seda tegin riisi ja kana jälle, et kana kappi seisma ei jääks. Silver vast sõi kogu selle kraami ära, I hope.

Pühapäeval oli Kristeli ristimine ka Torma kirikus, kuhu ma ei jõudnud aga jõudsin Kati juurde aftekale. Seegi hea. Pärast seda läksin koju vaarikaid korjama ja Vaike juures küsimas, et mis kell ma sõstrale minema pean esmaspäeval. Laupäev ja pühapäev olid kuskil mingid krossid või rallid, või tont teab mis, kahjuks sinna ei jõudnudki. Ma ei hakka rohkem siia kirjutama, sest muidu läheb segaseks. Selle nädala asjad üritan uude sissekandesse panna. Väike nö blogitrailer : Pidu Kuremaal, ujumine Kuremaal..amm.. noh, marjad ka, kindlasti tuleb marjadest kirjutada.

SÕSTRAD FOREVER!

Kommentaare ei ole: