esmaspäev, 6. juuli 2009

198/ Say Yes!

Enne kui asun meenutama vanemaid sündmusi, mainin ära, et loen Danny Wallace'i "Yes Man'i", mille ainetel on tehtud ka samanimeline film. Taipasin ka ise, et pean võimalustele "JAH" ütlema hakkama, muidugi mitte kõigile. Igasuguseid jamasid ka vaja pole. Igastahes, raamat on ülinaljakas ja kuna see on ingliskeelne, ei lähe miskit tõlkes kaduma. Seetõttu on ka nt Top Geari parem vaadata ilma tõlketa. Inglise huumor on ikka inglise huumor.Aah.. Britid. Hugh Grant, god..he's hotttt!

Viimati kirjutasin enne jaanipäeva..noh, jaanid möödusid rahulikult. Esmaspäev oli kuskil midagi ja teisipäeval ja..ma suurt ei mäletagi kui aus olla. Mitte, et ma täis oleks olnud, oh ei ..olin lihtsalt tubasem ja seetõttu ei mäleta, mis päevadel need jaanid olid. Näduveres ja Vaiatus olid jaanituled ka. Näduverre korraks jõudsin Taavi ja vanematega. Tema vanematega siis. No minu omad isegi käisid korraks seal. Ütlesin neile tere ja läksin tagasi kellukest jooma. Ausalt, ma jõin kellukest. Kaks pudelit. Mell oli kodus ja vaatas telekat. Pidude suhtes täiesti pidur. Mis siis veel. Nüüd 30ndal juunil oli Sõmerpalus motokross, mida käisime vaatamas. Nägin seal isegi paari tuttavat, teises Eesti otsas põhimõtteliselt..aga noh, Eesti on väike.

Sain kooli ka sisse, ülla ülla. Ülikooli, vat. Eesti keelt õppima. Mitte, et nii väga lemmik ja nii vaba valik..kui aus olla, siis ainuke, kuhu jamadeta sisse sain. Sügisel vast tuleb õppelaen kah, kasvõi esimeseks aastaks. Emps nagunii ütles, et ma kooli kõrvalt tööl ei käiks, muidu lendan veel äkki välja või miskit. Korterivõtmed on ka käes, juhuu, natuke asju ka seal juba.

Kass on lollakas..ronib siin igal pool. Ronis printeri peale, varsti hakkab hiirt ründama.

Nii..mingi päev istusime tsikkidega Anni juures, niiöelda girls' night out siis. Võtsime veits veini, kooki, teed ja nemiroffi, piipu ka. Vahest on nii tore istuda ja rääkida tüdrukute juttu ka, vahelduseks sellele, mida ma nüüd viimasel ajal kuulen. Selline isane jutt autodest ja ..autodest. Noh, bagidest ka. Ja tsiklitest..ja siis Silveri poolt kuulen vahest sellist emohala nagu ma ise ka vahest ajan. No, fair enough. JAH, SILVER, SA EMOTSED KA ! big time!

Muidu on enamvähem kõik okei..i guess. Ootan, et mustsõstrad mustaks läheks. Praegu nad alles punakad osad ehk siis rohelised. Dooh..Täna küpsetasin mingeid soolaseid minipirukaid, mingi päev tegin pannkooke. Nii kahju, et Tartus korteris ahju pole. Ma küpsetaks nagu segane. Ah, saangi siis seal dieedile minna.

Kommentaare ei ole: