teisipäev, 14. juuli 2009

200/ Blogijuubel ja emme sünnipäev! :)

Nii, ja ongi blogil järjekordne ümmargune juubel, empsil küll juubel pole aga tore ikkagi.

Mis siis vahepeal ka toimunud on. Nädalavahetusel olin Melli juures kaks päeva jutti. Reedel läksin ja pühapäeval tulin. Laupäeval käisime Tartus, kaks korda. Alguses niisama ja siis avastasime, et Raadil on kiirendus ja tulime koju, et Taavit ka võtta. Tagasi linna sõites hakkas aga vihma sadama ja võistluse finaalid jäeti ära, vat sulle nalja. Sõitsime sama targalt koju tagasi.

Pühapäeva hommikul enne hommikukohvi ja omleti saamist hakkas mul hullult paha. Alguses nagu väike iiveldus, istusin köögis toolile ja lootsin, et läheb üle. Arvasin, et lihtsalt lämbe ja mis see ikka. Jutt läks vererõhuaparaadi peale ja Meelise ema oli nõus mul mõõtma. Aga kui ma teise tuppa läksin ja istusin, hakkas mul väga halb..surmatunne oli. Kui ma teaks, mis oleks surmatunne.. ma oletan, et see ongi midagi sellist. Vererõhk oli 60/30, mis on lausa naeruväärselt madal, pulss oli samas normis..mõne aja pärast hakkas tõusma..tunni aja pärast oli juba saja peal ülemine ja oli hea olla. Hirmutas ära küll..

Tulin siis koju ja vedasin puid veits, midagi muud tarka vist ei teinudki. Muru niitsin ka ära.

Eile käisime Anniga korterit koristamas, teha on veel ka mõndagi aga vast saab millalgi avamise ära teha. Õhtupoole sõime kooki ja tegime piipu, vaatasime paroodiavideosid. Eriti naljakad tundusid LOTR 6 ja Ich will Pooh version, ma ei teagi miks. Voodisse ronisin nelja aeg, väljas oli valge juba... rääkisin lihtsalt msnis nii kaua. Kui on millest rääkida, lähebki aeg ruttu.

Täna on siis emme sünna, tulin kah hommikul üheksa aeg üles, hakkasin torti küpsetama. Maasika-keedukreemi tort. On ka paremini välja tulnud aga noh, harjutamine teeb meistriks. Päikest võtsin ka, nüüd tähistatakse siin vaikselt seda sünnipäeva, mina aga hiilin varsti vaikselt minema.

Ford saab vast maha müüdud, keegi oli huvi üles näidanud. See on hea.

Aga olgu, päikest.

Kommentaare ei ole: