esmaspäev, 23. veebruar 2009

170/ Honobloodylulu!

Aaaappppii, ma ei tea nüüd kust alustada, pulss on miljon ja napakas irvitav nägu on ees, seda ei juhtu iga päev muide.

!!!!

Nii. Tegelikult ma alustan hoopis reedesest päevast, ei hakka tänast siin kohe kirjeldama. Läksin reedel Torma vahele, viskasin klapid kõrva ja läksin olukorda tsekkima. Et kas baaris on kedagi või ehk hulgub keegi kuskil alevi vahel. Tavaliselt ikka räägin kellegagi kokku või saan kokku või midagi aga seekord võtsin täitsa üksi kätte ja läksin. Kõmpisin otse baari. Angela, Mällu ja Urmas mängisid seal kaarte, viskasin kah jope nakki ja hakkasin nendega turakat taguma. Millalgi tuli inimesi ka. Tralla Raivo, Orumaa Andres, Berit, Ulrika jne.. sellised vanemad inimesed ikka. Tralla oli nii härga täis, tõmbles ja ähvardas seal koguaeg. Vähe ei ajanud närvi..Õnneks Berit viis ta millalgi koju.

Aga siis sadas mingi sünnipäeva seltskond sisse. Suht võõrad näod aga sai ruttu jutu peale. Ka mingi 20-30 aastased. Tähistasidki ühe 30-ndat juubelit. Istusin baarileti ääres ja sain kahe tüübiga jutu peale, pidid jäärallile tulema jne. Üks rääkis veel, et mul on ilusad silmad ja muud pläma. No kurat, ma ju tean seda! Üks oli Potsataja , teine Sander ja nende seltskonnas olid veel tuttavad näod ka: Egon, Erika, Andra ja nii edasi.

Siis kui baari kinni hakati panema, ei viitsinud ma Beritiga koju tulla ja läksin nendega sünnipäeva edasi tähistama Atsi ja Karini juurde. Potsataja kurtis muresid tüdrukuga ja ma üritasin nõu anda ja rääkisin omadest kogemustest ja muredest. Pärast iga kolmandat lauset ütles ta, et tahab minuga sõber olla ja tema ei ole selline kutt, kes sebima hakkab. Tundub, et Sander ei uskunud teda, sest kui ma hommikul kell 7 koju tahtsin kõndima hakata, siis Potsatajale seda ei öelnud. Saatis mu ise koju. Ja Sandril ja mul oli mõlemal õigus. Potsataja hakkas saatma selliseid sõnumeid a´la armusin sinusse ära ja tahan ainult sinuga olla ja muud jama. Saatsin ta läbi lillede pikalt.

Nii. Jõudsin siis koju enne kaheksat hommikul. Priit ärkas selle peale üles, ajasin kõik Andra( kes oli ka mu põhikoolis koka abiline) kaela. Siis sõime hommikust ja jõime teed. Natukese aja pärast tuli ju jäärallile minna ! Helistasin Taavile, et ei tule tema sõbraga, sain Priidu ja Maidu ja Indrekuga Mustvee. Toppisin end nii soojalt riidesse kui suutsin, et seal külm ei hakkaks. Sander lubas kah mingi auto sinna kohale vedada, et rallit sõita. Angelaga naersime veel rallil, et Sandrit tegelikult polnud aga üks sõitja oli tema nimekaim ja sai kolmanda koha, isegi perekonnanimi oli sama. See selleks. Mell ja Taavi sõitsid Daihatsuga ja Margo mingi Hondaga, vaatasime nende sõidud ja tulemused ära ja läksin Malvari ja Angelaga koju. Olin nii vässu, et mõtlesin terve päev magada ja õue mitte õhtul ninagi pista.

Magasin paar tundi ja kudusin sokki ja vaatasin telekat ja üldse.. polnud ausalt plaanis õue minna. Haiglane ja pohmakane tunne oli ja ..vot. Siis kui just mõtlesin voodisse ronida kella 00.00 paiku, helistas Sander ja kutsus õue. Mõtlesin küll, et ei viitsi aga samas elab ta nagunii Tallinnas, et võib-olla ei näegi rohkem ja läksin õue. Ema natuke vahutas aga öelda polnud tal midagi. Jalutasin Torma poole, ise kartsin, et äkki hüppab mingi gang kuskilt kuusehekist välja ja tapavad või vägistavad mu ära, sest ma Potsataja pikalt saatsin. Õnneks ei juhtunud nii. Sander üksinda tuli, jalutasime ringi, käisime baaris korra, võtsime ühed ginid kaasa ja jalutasime minu poole, või noh, saatis tagasi mu. Käisime kooli juures ja piilusime akendest ja rääkisime kuttidest ja tüdrukutest ja nii edasi. Suht naljakas oli. Kaks tundi olin vist õues, siis tulin tuppa ära, ütlesin Sannule head ööd ja ehk kunagi näeb veel ja läksin magama ära.

Täna tegin magamata unetunde tasa ja magasin kella neljani. Kudusin sokki, vaatasin McLeodi tütreid ja kirjutasin ühe konkursi jaoks esseed. Vot ja nüüd ma räägin tänase päeva lahedaimast asjast. Täna läksid üles ühe konkursi tulemused, mis lõppes juba 15.ndal veebruaril. Mingi paar tundi tagasi alles läksid tulemused üles kusjuures. Ja mida nalja! Ma võitsin oma kategoorias peaauhinna- 2000.-!!! Pluss veel mingit träni. Elukettas ei ole või! Aga noh, kunagi pidi ju mul ka vedama niimoodi. Kaua ma ikka teisel või kolmandal kohal olen. Oeh :) Nii. Nüüd on vaja essee valmis saada, siis ehk võidan raamatu, mida ma tahan.

Siis veel paar asja. Mõni tähelepanek. Avastasin, et kardan kahte asja ja mõlemas on süüdi sama koht, nimelt Pühajärv. kui väike olin, käisin Pühajärve Beach Partyl ja üks suur onu võttis mu kukile, et ma paremini näeks, kuigi ma olin suht lava ees ja Boney-M oli laval veel. Aga ma kartsin ja tahtsin alla. Siiamaani kardan kukile võtmist. Jako ükspäev võttis ja ei lasknud alla ka..Aga noh, selles suhtes võiks nagu austada ju minu otsust kah, et kui ma tahan alla, siis saan. Mul olid pisarad kurgus pärast, sest selline hirm oli..ja ma ei suuda kontrollida seda. Teine hirm on sügav vesi ja see on kah Pühajärvelt. Käisin väiksena vees seal ja ühelpool silda oli sügav vesi ja kadusin vee alla ära. Tädi, kes kah ujuda ei oska, hüppas mulle vapralt järgi ja päästis mu ära. Ise ma sellest midagi ei mäleta, aga alateadvuses on see kinni. Selline tähelepanek siis.

Aga nüüd peaks magama minema. Head ööd:)

Kommentaare ei ole: