pühapäev, 8. veebruar 2009

164/ kokkuvõte

Võtan jälle kätte ja teen ära paari päeva kokkuvõtte, istun ujulas läpakaga ja natuke aega peaks leiduma..või noh, eks näis.

Olin kodus peaaegu kaks nädalat, nüüd jälle Kuremaal. Reedel oli viimane päev kodus ja mõtlesin, et lähen välja kuigi pidin hommikul pool 7 bussi peale jõudma. Arvasin, et olen kõikvõimas ja ega puudulikud unetunnid mulle miskit paha tee. Ega tegelikult ei teinud ka. Läksin kella kaheksa-üheksa paiku õue, hakkasin end Torma poole sättima. Teadsin, et Malvar on tööl ja kellegagi ikka rääkida on. Torma peal kostis kohe Egerti kisa, kes nö hängis koos Martini ja Henryga ringi, sättisid end ka baari poole. Jõudsime enamvähem ühel ajal sinna, sest ei valinud samat marsruuti, mida nemad aga olen käbe siiski. Baar ei olnud isegi lahti ja isegi Malvar passis alles õues, sest Otto ei olnud talle võtit andnud. Ootasime seal veidike ja siis tuli ka Otto, jagas Malvarile õpetussõnu ja siis hakkasime ootama õhtu huvitavaks muutumist. Oli külm, igav..kaardid olid meil ainult kahest viieni nii et..suht jurad mängud. Poisid klappisid viinaraha ja mina toetasin coca-cola ostmisel, sain ise kah kaks koksi ja ainult kahekümne eeguga, no tore. Seegi..

Alguses polnud rahvastki üldse..mina, Henry, Malvar, Martin, Egert, Liisu..siis tulid mingid Voorekad ja aja peale ilmus ikka igast Torma urkast kah keegi välja. Andy astus korraks läbi ja Taavi jäi veel seltsiks mulle. Olin võtnud eesmärgiks kuni sulgemiseni seal olla, kuna Malvar lubas siis autoga koju viia, kuigi jala oleks ma jõudnud kümne minutiga..Njh, tegelikult olin lihtsalt abivalmsas tujus. Olin nagu baaridaam vahepeal, sest Malvaril olid suitsupausid näiteks.
Olingi kolmeni, jõin vahepeal kohvi ja siidrit ja õlut ja mõtlesin õudusega, et pean hommikul pool 7 ärkama... Noh, midagi märkimisväärset siia kirja pole panna. Sain hiljem autoga koju, neljaks sain magama, pool 6 oli äratus, et jõuaksin asju pakkida. Sain hakkama. Bussijuht tegi alet as always, mis on ka hea.

Eile oli siis kesknoorte koosolek ka, sai kohtuda Marika Tuus'iga ja Aivar Riisaluga. Käisime restos ( kui selle kohta niimoodi öelda saab) söömas ja hiljem istusime privaatsaunas.

Täna olime Voorel suusavõistlustel, kohtunikud või nii. Saime ka süüa ja osalesime mälumängul, hiljem saime veel kinkekaardid raske töö eest. Ja nii ongi..:)

Kommentaare ei ole: