laupäev, 14. veebruar 2009

166/ Sõpradele :)




Tänane postitus ja päev on mõeldud siis sõpradele. Suurtele ja väikestele, pehmetele ja karvastele :)Noh, kõikidele.


Tegelikult mul oli täna üks eesmärk aga noh, selle täitmine oli nii nagu ta oli. Mõtlesin, et edastan kõikidele sõpradele täna konstruktiivset kriitikat, mõtlesin, et olen täna aus ja laon kõigile letti, mis mind häirib ja mis mulle neis meeldib. Mõnele tegin ka seda, osad võtsid seda positiivselt mõni vist arvas, et hakkan surema ja teen enne seda oma viimased pugemised.

Istun ujula wifis praegu ja etv-st tuleb mingi pingviinifilm, jeii :) See selleks.

Jako läks sõpradega tiiru lauda sõitma ja siis jõusaali minek, istun niikaua siin netis, kuni nad ära sõidavad, siis lähen kah vast jõukasse. Tunnen sõudeergomeetrist puudust..:)

Eile tegin endale sõbrapäevakingi, ostsin endale pesu ja lasin Jakol maksta, muidu ei oleks ju kingitus, ega? Nunnu, sinine, mu lemmikvärv ja sobib mu nabaneediga. ( neetide ja kõrvarõngaste järgi ma ju riideid ostangi.) Ostsin saledusteed kah, oleks pidanud kohe mitu pakki ostma. Ja mingeid tilliseemneid ja asju ostsin ka emmele, et kui koju lähen , ei lähe tühjade kätega.

Praeguseks vist kõik, istun siin ujula lounge'is edasi ja hakkan kuduma näiteks..võtsin asjad kaasa. Mis mul siin muud ikka teha.

Musid ja kallid kõikidele tuttavatele ja kõikidele, kes seda loevad ( viimaseid eriti ei ole).

Kommentaare ei ole: