pühapäev, 1. veebruar 2009

162/

Nii..:) Väike ülevaade siis mõnest möödunud päevast.

Reede oli suhteliselt rahulik, istusin kodus ja mõtlesin, et istun niimoodi kuni magamaminekuni välja. Istumise ja magamamineku vahele oleks arvatavasti mahtunud sokikudumine ja lugemine. Rääkisin aga msnis Taaviga, kurtis, et peab purjus Laurile kuhugi karuperse järgi minema ja siis ta baari viima või midagi. Ütlesin, et tuleks ka õue aga ei usu, et seal midagi teha oleks. Kutsus mind siis aga endale seltsi kaasa joodikuid sõidutama. Kuna mulle Taavi seltskond väga meeldib, olin ma nõus. Varsti oli pisike, veidra kujuga Fiat ukse ees ja sõitsime Pala kanti või kuhu iganes... Tee peal sattusime kahe mendipatrulliotsa. Mingi kuramuse operatsioon või reid. Kontrollisid dokumente, kindlustust, volitusi.. Taavi ütles, et selle järgi saabki aru, mis ment on mu**- kui ta küsib volitust. Nii..kuna juba need kaks vahejuhtumit võtsid meilt väärtuslikku aega, lootsime, et saame Lauri vähemalt ruttu kätte. No ei..järsku ei vastanud telefonile ja kui vastas, ei jaganud ta ei maad ega ilma ja kui ta hakkas veel midagi vasakule või paremale pööramisest rääkima, tuli lihtsalt pöörata vastupidises suunas, sest ta oli nii täis ja ajas kõik sassi. Kui lõpuks mingi tüdruk ta kuskilt tee peale talutas, lubasime ( enam- vähem), et viime ta baari ja lumehange magama ei pane. ( oleks pannud küll, no suht pinda käis). Käisime Mustvee Statoilis, kus pidime Laurile miljon korda seletama, kus on tema rahakott ja telefon ja mida ta sealt tooma pidi.. Alguses tahtis burgerit..hakkas juba sisse minema, keeras otsa ringi ja küsis, mida ta tooma pidi..Ütlesime, et süüa midagi. Läks sisse, sealt helistas kah uuesti, mul kah hing täis ja lasin öelda Taavil talle, et toogu cappuccinot. Taavi läks veel talle appi, et tüüp oma saiakeste ja minu kohviga tagasi jõuaks. Mina sain tasuta cappuccinot ja Lauri sai oma saiakesed, millest üks jäi hiljem Fiati tahaistmele, kus Malvar ja Andy hiljem istusid. Selle juurde juba hiljem.
Siis tahtis Lauri kodus käia, et ta saaks raha võtta isa käest või muud sellist. No jõudsime siis Võtikverre ja tal polnud enam aimugi, et miks ta sinna tahtis. Meie aga lasime jehhat, sest joodiku kantseldamisest oli suhtkohtsiiber.
Siis käisime aga baari juures, pole aimugi miks. Sees nägime Andyt ja Malvarit, kes on purjuspeaga alati väga sõbralik. ( eilsest uus baaridaam ( sõna "baarmen" siin ei tunnistata))
Istusime natuke seal. Meie Taaviga kirusime, et kõik nii täis ja üldse..Mingi mendid käisid kah aga ei midagi erilist. Lõpuks viisime Andy korraks koju, et ta saaks oma passi..pärast viisime Malvari koju ja Andy jätsime baari jooma. Taavi tõi mu koju ära, rääkisime parkimisplatsil autos mingi päris kaua ja siis läksime koju magama.

Millalgi tuli jutuks, et kas ma tahan pühapäeval( ehk siis täna) jäärallit vaatama minna Paidesse. Loomulikult olin nõus, kuigi ei tea, kust see tahtejõud tuli, olen täiesti külmakartlik ja vara peaksin ärkama ka..aga sellest juba hiljem.

Laupäeval oli MTÜ koosolek korteris. Seal ikka hulk tööd tehtud, kuid palju veel teha. Homme lähme Anniga sinna nokitsema. Igatahes..koosoleku jaoks sai kook küpsetatud ja vaim valmis pandud. Arutasime ikka igasuguseid asju, mis pähe tulid ja mis millalgi kuskile kirja saanud. Süüa ja juua oli ka, et juttu jätkuks kauemaks.

Täna käisime siis jäärallit vaatamas Paide külje all Tarbjas. Panin hommikul kaks kampsunit, sukad, sokid, villased sokid..kaks paari kindaid..saapad..joped, mütsid, ikka soojalt. Taavi oli õnneks muretsenud Jägermeistri, mis meid kahte küll soojas hoidis. Teised juua ei saanud. Meie kolmekesi ( mina, Taavi ja Eini) läksime Eini KIA-ga, mingi kuuekohaline, suur ja ruumikas pikk auto, soe ka.. algselt pidime minema sama autoga, millega Mell oleks sõitnud, ehk siis pisikese Daihatsuga. Jumal tänatud, et sellest pääsesime, me oleks pidanud koguaeg ju õues külmetama. Saime aga sees istuda ja ..Taaviga käisime ikka vaatasime ka enamusi asju. Võtsime linti isegi ja ootasime mingit matsu. Vahva oli küll.:)

Nüüd olen nii kutu, et tuduaeg..kell küll vähe aga Taavi pidi ka jumala laip olema. Mina ka.. Koon ehk natuke ja siis küll poen põhku. Adjöö.

Kommentaare ei ole: