esmaspäev, 26. mai 2008

83/ böö.

Pea valutab, kurat. Valus on. Mingeid tablette kah kuskil ei leidunud. Oeh.
Tegelikult peaks magama ära minema, homme tuleb veel konsultatsiooni kah jõuda..
Käisin ennem õues värske õhu käes kah, sain vist mürgituse ja sellest pea valutabki. Riisusin maja taga veidike muru ja jalutasin kooli ümber ringi. Hullult põnev. Ajalugu olen kah veidike lugenud, peaks tegelikult kõvasti rohkem..Põruda kah ei tahaks ju.

Nädalavahetusel olin Kuremaal. Autod on teema, muust eriti juttu ei käinudki. Ehk saab siis lähimal ajal ( homme vms) perre neljarattaline sõber muretsetud. ( Millel käib tagumine iste alla, urr). Eks näis. Igati tore muidu. ( ps : ma ei imesta kui autoostu suhtes tänase öö jooksul veel 4294738 korda ümber mõeldakse ja värki, suhteliselt..veider).

Öösel nägin unes, et saan ajaloo eksamil 72 punkti õppimiseta. Ma oleks täitsa rahul. Inka kohta nägin, et saan mingi 90-ga- SEE OLEKS EBANORMAALNE!
Loodan, et saksa keel läks hästi. Selles suhtes on hea, et mõlemas keeles suulises 19 sain, tegin kirjaliku osa mingid vead ehk tasa ja saan isegi läbi neist eksamitest, hurraa. Tore oleks.

Saaks nüüd tööle kah kusagile pärast seda ajaloo eksamit, see oleks veelgi parem. Tartusse ikka soovitavalt. Tädiga pidin tegelikult järgmisel nädalal Tartusse šoppama minema. Lootsin, et olen sel ajal püsivamalt seal aga selleks ajaks vist ei ole..pean siis spetsiaalselt sõitma sinna.

Kuramus..pea ikka nii lõhub, ei viitsi siia rohkem midagi kirjutada.

Kommentaare ei ole: