pühapäev, 18. mai 2008

80/pärast pausi

Oeh. Pole mõnda aega jälle midagi kirja saanud..Pole viitsmistki olnud, nüüd siis võtan end käsile või midagi sellist. Nonii..Mis ma siis ka teinud olen..Mis seal ikka erilist, kool ja kodu. Kuremaal kah ikka vahest, tegelikult oleks praegu kah hea meelega seal, saaks kaissu pugeda...

Nii..nüüd 12.ndal oli ühiskonna eksam, no suht mõttetu ja väga palju oli tühja panekut. See selleks...Eile käisime siis Rakvere kandis vanaisa juubelil kah, rahvast oli ikka..jah..piisavalt. Süüa sai ja sugulasi näha, hurradeerii.

Sealt tagasi tulnud, läksime Anniga Laiusele, Raul tuli järgi. Mingi pidu vms. Einoh, üldiselt oli tore aga üks asi kiskus seda küll kõvasti alla. Nimelt kadus mu kuldkäekett ära ja siiamaani pole üles leitud...ebanormaalne, ma ei saa aru kuhu ta kaduda sai. Võimatuuuu. :( . Suht kurb olen..loodan, et see ilmub mingi imenipiga välja, vahet pole, et kuskilt katki läks..vähemalt on alles. Eriti nõme, miks ma seda küll ära ei võtnud. Loll mina. Aga noh, kunagi ei või teada ju ..ega.

Mis siis veel huvitavat.

Oli jälle üks mingi luulevõistlus, hetkel olen teises voorus ja juunis on mingi kokkusaamine ja suve lõpus on osalejatele laager. Lisaks pakutakse võimalust liituda Luuleliiduga, mis on sõbralikult nõus õla alla panema luulekogu või raamatu avaldamisele, mis on ju päris hea võimalus, vähemalt mina arvan nii. Üks luuletus peaks nüüd ilmuma selle sama konkursi raames mingis luulekogus, mis antakse pärast võistlust välja, isegi see tähendab minu jaoks nii mõndagi.

Nüüd on põhimure see, et saaks teisipäeval saksa eksami korralikult tehtud ja siis varsti on ajalugu kah, siis saaks käbe käbe tööle. Nii tahaks juba, et saaks musiga kahekesi Tartus olla, mõnus. Igatsen teda praegu päris palju..
Nüüd aga peaks magama minema, et oleks homme jõudu ja jaksu saksa keelt õppida. Paarist ajalookonsultatsioonist jään küll kahjuks ilma.

Aga okei..tschüss.

Kommentaare ei ole: