reede, 23. mai 2008

82/ Puhataa...

Mul ikka ei vea.
Kui tahan vaba päeva, et koolist puhata, siis see ei õnnestu.
Edasitagasi sõitmine väsitab, kooli ja tagasi, mitu korda jäävad konsultatsioonid ära, seda saan teada alles siis, kui kooli olen jõudnud. Väsitav. Täna mõtlesin mitte kooli minna ja magada keskpäevani välja. Kas see õnnestus? Ei.
Eile vaatasin seda Eurovisiooni jama, mul on tunne, et raiskasin kaks tundi oma elust, sest see oli nii jura. Edasi pääsesid sellised lood, mis mina isiklikult paneksin põlema. Jube jube Jugovisioon. Pärast selle jura lõppu olin ma niii väsinud, et ajaloo arutlust küll kirjutada ei viitsinud, tahtsin lihtsalt magada ja puhata.
Äratuse panin endale 11-neks ja läksin rahulikult magama. Sellest plaanist ei tulnud midagi välja. Hommikul kaheksa aeg helistas Triin, et kas ma kooli lähen..Ütlesin, et ei viitsi ja üritasin edasi magada. Sellestki ei tulnud midagi välja..Oeh. Olin nii vihane, oleksin võinud ju samahästi kooli minna.. Pole siiamaani midagi tarka teinud, varsti lähen kodust minema..Peaksin ajalugu õppima aga ei tea..kas viitsin. Ei..viitsin ikka.
Vässuvässu ja tüdinud.

Kommentaare ei ole: