teisipäev, 19. aprill 2011

305/ one of many reasons..

















.. why I love him- the element of surprise.

Meelis suutis mind tõsiselt üllatada, kui ta laupäeval tuli. Ma olin niigi ekstaasis ja hommikust saati oli pulss üleval, oli raske püsti seista ja funktsioneerida. Raske uskuda aga nii see on. Naljakas, et pärast ligi kahte aastat ei ole midagi lahjemaks muutunud vaid koguaeg paremaks, ikka on selline tunne nagu oleks paar nädalat koos olnud ja ei tea, mis järgmisena tulla võib. Igatahes, musi tõi mulle kummikommi nagu ma palusin ja veini, mis on elementaarne juba ja mis on rohkem tema emale aga mille me tavaliselt ise ära joome. Ja siis nii muuseas võttis kotist välja ilusa karbi ja ütles:ma tõin sulle selle ka. Karbis oli selline poolbling kett kahe südamega, kividega kaetud. Ma ei suutnud seda uskuda, karp jäi lahti, pole temalt üldse mingeid kingitusi saanud nii et seda paremini see mõjus. Ma lihtsalt istusin tal süles ja musitasin tema näo vist üleni ära. Hiljem pani ise mulle keti kaela ka. Ta oli isegi ostes küsinud, et ega seal miski niklit ei sisalda, kuna ma olen niklile allergiline. Seda on ka raske uskuda, et tal see meeles oli..aga ehk siiski. Ükskord ta tegi ka kaks jalgratta piduritrossist südant, kui meil aasta sai ja teda ennast polnud..siis tegi pildid ja pani orkutisse, hiljem tõi südamed koju.
Anni ütles pühapäeval, et see on nagu plastmassist aga kui inimene, keda sa armastad, kingib sulle kasvõi plastiliinist,plastmassist või vatist midagi, on see ikka maailma parim ja ilusaim kingitus. Nii ongi. Lisaks oli selle ketiga ilus lugu ka, mille ma algul arvasin, et Meelis kuskilt paki pealt luges. Nimelt väiksem süda pidi olema minu süda tema südame sees. Et väidetavalt ta ikka valis ka. Vot selliste asjadega suudab siis minu kallis elukaaslane mind üllatada..:) Meil saab kohe kohe kaks aastat täis ja olen õnnelikum kui kunagi varem. Alati saab paremaks minna aga ei hakka endale roosasid illusioone looma. Kool tuleb ära lõpetada ja tööl käia, ei saagi koguaeg ninapidi koos olla. Kaalun vaikselt kolimise plaane ka, ei ole ju siin piisavalt privaatsust, et kedagi ööseks kutsuda ja ei ole nii odav ka kui olla võiks..kui me väidetavalt vaid kommunaale maksame..

Pühapäeval oli ka kepikõnniüritus või tervisepäev või ma ei teagi, mis ta oli..igast muud kammajaad oli igatahes ka võimalik teha ja saada.

Eile pidin linna tulema 2ks, et tööle jõuda. Muidugi nagu kiuste lagunes bemm kuskil Peetsude maja juures ära ja pidime otsa ringi keerama ja teise auto võtma. Õnneks ma palju ei hilinenud, kuskil 15 minutit. Lühikesed tööpäevad on suhteliselt mõttetud ka, vaid viis tundi, mis üldiselt megakiirelt lähevad.

Homme pärast tööd saan jälle koju tagasi ja musi kaissu. Reedel on Evely sünna, kui ikka saan Meelise kuidagi moosida, et ta minuga koos tuleks. Mulle meeldib temaga koos asju teha, olgu see kasvõi autosõit või..mis iganes. Tegelikult on meil kahekesiaega suhteliselt vähe.. Nii et ajaveetmine tuleb teha nt sellest, kui ta mulle järgi linna tuleb või mida iganes.. see on üks põhjusi, miks mulle meeldib temaga kahekesi sõita, mitte kedagi veel võtta. Käisin täna sollis, varsti hakkab kliendikaardilt raha otsa saama.,üldse on raha otsas.

Ohjah, olgu...tuttu.

Kommentaare ei ole: