neljapäev, 7. aprill 2011

302/


Hei kõigile, kes seda blogi juhtuvad lugema (jah, kõik te kaks). Kevad hakkab juba oma visalt oma esimesi märke näitama, paljud teed on vahelduva eduga kuivad ja puhtad, vahest on isegi päike nähtava koha peal,hommikul kell 4 saab avatud aknast linnulaulu kuulata ja inimesed on kuidagi rõõmsamad.

KEVAD-juhei, me tervitame sind!

Nii..mis uusimaid uudiseid olla ka võiks.
Arvuti läks mul vahepeal katki, sain täna hooldusest tagasi, vahetati emaplaat. Naljakal kombel andis ta otsad just sel päeval kui tegin Meelisele viimase makse. Täielik Murphy ju. Mis siis veel.. üritan ennast suve tulekuks jumekamaks saada, käin vahelduva eduga solaariumis. Lisaks sellele on meil Anniga seina peal tabel tingimustest, et saada päeva kohta linnuke kirja. Toitumine,kooliasjad, harjutused, .. pärast kuut ei tohi süüa ( kui siis vaid värskeid asju), toitumine peab üldiselt olema vitamiinirikas, kooliasjad peavad olema tip-top ning kursis tuleb end hoida ka uudistega ( mistõttu tuligi mulle üllatusena Andrus Veerpalu dopinguskandaal..müstiline).

Mis siis veel.. kooliasjad on nii ja naa. Homme on oskuskeele eksam, saab ühe kaelast ära, järgmine nädal on rootsi keeles ettekanne, rahvaluules vaja lõputöö teha, soome kirjanduses mingi kirves eksam, maailmakirjanduses ja eesti kirjanduses peaksin lugema hästi palju raamatuid.

Olen brünett-jah, üle pika aja olen jälle saanud blondist brünetiks. Väidetavalt pidi sobima. But who am I to say..

Well..mis siis veel. Igatsen Meelist, ei saa sinna midagi parata lihtsalt. Iga kord kui ta on minust eemal, tunnen ma,et kõik asjad mille peale ma vahest vihastan, on sekundiga kadunud..muidugi need meenuvad ajapikku jälle ja siis draama draama..Ma olen selline tülinorija juba kord.:) Aga me lepime alati ära, sest tegelikult me pole kunagi tülis ka.Nii et see on lihtne..


Vahesein meie toas sai valmis ja tõstsime voodi ringi, nüüd on magamisosa toast eraldatud ja Taavi võib julgelt läbi meie toa oma tuppa minna. Ja ostsime ilusa pesukorvi ka.

Nii ..olgu..pean nüüd õppima :)

Kommentaare ei ole: