kolmapäev, 13. aprill 2011

304/

Täna oli nii ja naa päev. Vaatasin eile suht viimasel hetkel töögraafikut, kui tavaliselt olen kolmapäeviti tööl siis seekord hoopis homme..Mis tähendab, et rootsi keelde jääb jälle minemata, see on küll jama. .
Olin täna nii ja naa tubli. Vaatasin hommikupoole filmi "Kükloop" ja naersin.See oli nii koomiline ja enamus sõnu nii etteaimatavad. Siis jalutasin jala tööle, et teada saada kaua see aega võtab- 45 minutit. Vahepeal käisin läbi selle kuti juurest, kellel subaru õues seisab, et hinda teada saada. Sain palju infot, telefoninumbri jne. Siis sõin tööl suppi ja natuke magusat langošit. Homme tööl, saab estragoni-raguu suppi, I love it! Ja reedel ja tööl ja laupäeval tuleb Meelis..:) Oi te ei taha teada, mis mu peas toimub. Kui ma pean temast eemal olema, on mul tunne, et kõik mu tunded mitmekordistuksid ja ma tahan teda rohkem, kui kunagi varem. Kui ta ära on, on ta ka hoopis teistsugune, ta on armas ja meelitav ja ..ta on muidu ka selline aga mitte nii palju aga kui ikka mitu nädalat peab lahus olema, on tema ka Casanova valmis. Oskab õigeid asju öelda küll.

Ohjah, olgu..tuttu.


Kommentaare ei ole: