laupäev, 20. märts 2010

262/ Up and down..

Pole ammu kirjutanud jälle, ei teagi, kuidas ma ei leia seda ajakest, et istuda arvuti taha ja panna kirja, mida ma teinud olen või midagi. Kõiki ju nii väga huvitab see, ma ei saa aru, kuidas ma ei suuda oma fännklaabile piisavalt lojaalne olla. Olen pettumus iseendale ja oma kallistele fännidele. Niu. Aga selle pisipisi vea parandame siis kohekohe.

On juba möödunud niii palju aega sellest, kui ma viimati kirjutasin, et praeguse seisuga olen ma jälle üksinda. Meelis läks jälle Rootsi tagasi. Oeh. Mulle ei meeldi üksinda olla kui aus olla.. aga imekombel olen ma suht kindel, et see mõjub kindlasti mingis osas ka positiivselt.. Tema saab kodust välja, muidugi ka raha teenida.. aga samas see, et kui ta ära on, siis ma igatsen teda ja see on hea tunne...kedagi igatseda. Soov olla kellegagi koos.. te ju teate ka seda tunnet. Ja hea on kui aegajalt üle lahe mõni sõnum või kõne tuleb, et lihtsalt küsida :"Mis teed?"

Pealegi, enne tema ära minekut olime me suht palju koos ka.. nädalavahetus pluss siis see, et ta käis mul teisipäeva õhtul külas ja kolmapäeval jäi minu juurde ööseks. Sain talle süüa teha ja teda ninnu nännutada. Jalutasime koos poodi ja tegime vesipiipu ja noh..selliseid asju siis. Neljapäeva hommikupoole läksin ma loengusse ja jätsin tema korterisse. Tal oli vesipiip ja lahustuv kohvi, kaks tundi ikka üle elab. Ohjah, pidime valima akadeemilise kirjutamise alustes referaadi teema..ma ei mäletagi, mis ma valisin aga kuramus, tähendab, et ma pean vist koolis õppima ka midagi...täiega nõme! okei, nali naljaks..tegelikult on olukord kurb..ma pole mitte midagi teinud ja arvatavasti on kooli viimased nädalad täielik tuupimine ja tuleb palju läbikukkumisi, sest ma olen lihtsalt nii kuramuse laisk.. :( see on kurb ja masendav, puudub nagu motivatsioon või ma ei tea.. oeh.
Musi saatis sõnumi, see tegi tuju heaks vähemalt. :)))) Ta on lihtsalt nii....MINU OMA :)
Nii..kuskil jäi mingi teema pooleli..ahjaa, see loeng läbi, läksin koju tagasi, tegin kallikesele süüa ja kohvi ja tegime piipu, mina õppisin veidike .. ja siis millalgi jalutasime bussijaama, et ta saaks kahese bussiga Tallinna sõita. Ma hakkan sellega juba harjuma, et ta ära läheb. Esimene kord ma ulusin nagu peksa saanud jänku, kui ta minema läks..Nüüd ..mitte, et ma ei kurvastaks..kurvastan küll, temata on igav ja masendav ja ma ei taha, et ta üldse läheks..aga nüüd ma oskan sellega vist kuidagi paremini hakkama saada või.. Umbes nii jah.
Bussijaamas oli karjade viisi idioote, kes tuleks lihtsalt maha lasta, ma ei saa aru kuidas Eestis nii palju rõvedaid asotsiaale ja tüütuid nolke on, kes lõugavad üle bussijaama.. siis on mingid nõmedad ülbed eided, kes teevad lihtsalt tuimalt bussijaamas suitsu ja see on lihtsalt nii vastik. Terve see koht haiseb alkoholi, suitsu ja pesematuse järgi ja see on vastikvastik. Okei.. see selleks. Saatsin ta ära ja läksin kooli.

Kui ma hommikul kooli läksin, kukkus Barclay hotelli katuselt jääkamakas alla, peaaegu varvaste peale, et siis suhteliselt napp oli..ma olin šokis ja läksin värisedes kooli. Täiesti hull lihtsalt.. selline hirm oli.. Meelis ütles hiljem selle peale, et ma oleks võind ju pisivigastusi saada, oleks saanud hotelli kohtusse kaevata. Julm. Võiks siis ju öelda: "Oh, kallis, oleks sinuga midagi juhtunud, ma ei tea, mis ma teinud oleks!!" Arvatavasti naernud :D

Nii.. siis neljapäeva õhtul läksime Püssi. Anni, Mina, Silver, bioMeelis ( prefiks "bio" viitab sellele, et see ei ole nö minuMeelis), Kirke ..ja veel inimesi. Amadeusi solist on minu arvates nii seksikas ja leidsin ka sellele väitele pooldajaid. Naljakas oli eesti muusika järgi tantsida, kaasa laulda ja vahepeal kaarte mängida..aga vahelduseks väga tore. Sealt hüppasime veel Zavoodi kus ma nägin ka Krissi ja Jakot aga suht kohe läksime Anniga koju ära ka..Uni tuli hea vähemalt ja reedel jõudsin isegi keeleteaduste loengusse, mida ma rämedalt kahetsesin, sest see oli nii masendavalt igav.. sellega seoses, ma pean ikka tõsiselt õppimise käsile võtma. Nii..kaheks lippasin Shakespeare´i kohvikusse, et kohtuda Ülariga, kes suutis oma nö mesise keelega ..tähendab, tahtis rääkida mingist järjekordsest "läheme müüme USA-s raamatuid teemast". Noh, okei.. hästi rääkis ja tore küll aga ma ei usu millegi pärast, et ma sellest osa võtan.. teiseks..Marju oli ka samas võrgus kus mina, otseselt.. olime isegi päev enne mõlemad kohtumised üles öelnud ja siis reedel olime seal samal ajal..

Reede õhtul tulin Taaviga maale..kosusime natuke, jõime paar õllet ja läksime baari.. kaua me seal ei olnudki ja kalpsasime läbi läga koju tagasi. Olime ikka parajalt märjad mõlemad ja mitte positiivses mõttes. Uni tuli aga hea. Jällegi.

Täna ei olnud pikka juttu. Hommikul üles, kohvi sisse, natuke süüa ka, pesu masinasse, krohv näkku, kikud puhtaks ja Tartu poole teele..Meelise tädi mehel oli sünnipäev ja tädi tütrele läksime siis katsikule. Nägin kahe nädalast nimetut beebit, kes oli nii pisike, et Tallinna peenleib on ka suurem, kui see laps oli. Pisipisi, no ausõna. Aga jah, natuke nagu kutsikas- ainult sööb ja magab. Ja siis kui on näljane, tõstab kisa. Jah, just nagu kutsikas...imearmas. Tahan endale samasugust ...



... kui õige aeg on käes.



.. mis ei ole praegu.



Nii..sealt saime ka siis kaheksa aeg tagasi ja oligi terve päev jälle läinud. Jube..ja siin ma nüüd istun, mõtlesin, et hakkan õppima aga enne tuleb kirjutada oma imepõnevast elust, et oleks kõigil, mida lugeda, hurraa. Froodo puur vajab puhastamist, tuba vajab koristamist, voodiriided vahetamist..nii palju on teha ja homme on juba pühapäev.. Oeh, loll tüdruk- oli vaja Meelisele lubada, et ma koristan ja nii edasi..õppida ka vaja ja homme peaks koju ka korra jõudma, et bussisõidu raha võtta. Ei ole naljaasi, kui ei tea, kuidas esmaspäeva hommikul kooli saada.. ei ole üldse naljakas.

Naljakas on aga see, et pesin täna pesu küll aga unustasin pesupulbrit panna ..haha. Kui ma seda avastasin, olin ma kahjuks juba masina tööle pannud ja masin oli vee sisse võtnud ja programmi katkestada ei lasknud. Aah.. shit happens. Mul vist ongi selle Arieli vedela pesupulbri vastu allergia. Nii et äkki see oligi nii mõeldud. Muig..

Merike on minu parim beebisoki klient, eile ostis jälle kaks paari. Nii tore kui koguaeg peresse väikseid leivapätse juurde sünnib. Nagu leivatehas on see suguvõsa, nagu tehas, ma ütlen!

Mis siis veel.. mm.. 29ndal läheme Taavi ja Lembituga kruiisile ja siis 30ndal tuleb Meelis Rootsis peale ja tuleb meiega tagasi..selles suhtes hea, et ta praegu Rootsi läks, sest seda rutem tuleb ta tagasi..ja nõme oleks kui ta siis läheks kui kruiis on..igatseks teda lihtsalt terve tagasi tee ja siis veel paar nädalat otsa.. Aga nii on ju palju parem ! :))

PS! ostsin endale lahedad nööbikõrvarõngad.
PSS! kütsin täna ikka kaminat ka siin, nüüd on siin sossu :)
Ma panen liiga palju smailisid ja ma nagu ei teagi, ei ole nagu millegipärast nii õnnelik olla..raha ei ole, õppida on nii palju aga mind ei huvita see eriala.. üldse palju asju on teha.

okei, over and out, kell on kohutavalt palju.

MA PEAN ÕPPIMA, I need motivation.. gummybears pls.

Kommentaare ei ole: