neljapäev, 25. märts 2010

264/ vahest taban end mõttelt..

Jah, juhtub ka seda, et vahest taban end mõtlemast..igasuguseid lolle ja mitte nii lolle mõtteid.
Olen seda ka siin vist varem arutanud, et mida vähem inimestest hoolid või mida vähem inimesi enda ümber kogud, seda vähem haiget sa saad.. aga samas, haiget saamine käib paratamatult elu juurde.
Kui ei saa haiget, siis järelikult ei hooli, ei armasta, ei karda.. Kuid hirm,hirm üksinduse ees on see, mis paneb meid parternlussuhetesse, hirm üksinduse ees on see, mis meid seal hoiab.. Jah,ma ei saa öelda, et kellegagi koos olles ei oleks elu parem kuid samas, kui paljud hoiavad end mingite unistuste või soovide koha pealt tagasi, et mitte haavata oma partnerit..? Naljakal kombel mõtlesin sellele täna..miks? Kas ma tahan haiget teha või saada? Ei taha..
Lihtsalt, tunnen, et olen jälle lollis olukorras, olen jälle omadega sees..ehk olen liiga sees?
Lubasin endale, et edaspidi hoian oma suhted lihtsamal tasandil, end mitte nii emotsionaalselt sisse mässida, kas see on õnnestunud, kindlasti mitte.. Ma olen nii omadega sees. Ma mõtlen talle iga päev, iga tund ja iga minut..Kui ta on mu kõrval, teeb ta mu mõtlemise segaseks, pulsi hüplevaks, sõnad lähevad sassi..Kui ta on eemal, igatsen ma teda koguaeg, sest ma tunnen ta lõhna, ma näen ta nime igal pool, ma kasutan tema nime igal pool : " Aga tema teeb nii.. aga tema ütles nii.. aga kui ta mul külas käis, siis.. "
Ja siis leian end mõttelt, et mis saab, kui enam ei klapi? Kui ma ei meeldi talle enam, kui minust ei piisa talle enam, kui ta tunneb, et vajab miskit uut või midagi enamat aga kelleltki teiselt, mis ma siis teen..? Ma ei jaksa lõputult.. See armumine ja armastamine ja harjumine ja kellestki hoolimine. See on väsitav, kellegi uuega harjumine, see on väsitav. Ma ei taha kedagi uut, ma tahan lihtsalt teada, kuhu see asi viib? Kas ma loon millalgi pere, kas ma saan lapsi.. kas ma üldse saan lapsi, äkki ma olen viljatu? Äkki ma olen lihtsalt meelelahutus, ei midagi tõsist, äkki minuga ei loodagi kunagi peret, sest siis pole minust enam võimalik lahti öelda? Kas ma jäängi alatiseks lihtsalt tüdruksõbraks..? Always a bridesmaid, never a bride.
Oeh, ma ei tea, millest need mõtted aga aeg-ajalt nad tulevad ja puurivad mu ajusoppidesse ja kisuvad mu südame seest välja..nii haiget teevad sellised mõtted, sellised uitmõtted..Ma ei tea, kas ma kardan tõesti, et kõik on nii habras, et lõpuks ma olen üksi..ja suren üksi? Isver, ma hakkasin just nutma..naljaka. Olgu..ei ole ka naljakas. Minu foobia- ma kardan üksindust, ma kardan üksi jääda..Nagu mulle jäi meelde filmist "Õhus", kus George Clooney ütles " Make no mistake, we all die alone". Shit, seda ma küll ei taha.. nüüd tuleb meelde see, kui Meelis ütles, et kui tema sureb, suren mina ka. Keelatud on uue mehe otsimine jne.. Jah, aga ..kui tõsiselt seda mõeldi, kas see tähendab, et minuga tahetakse olla tõesti kaua kaua koos..? Või lihtsalt nii kaua, kuni ma sõna otseses mõttes pandav olen. Oeh.. raske.
Äkki läheb praegune suhe ka metsa.. jumal ise on oma silmadega näinud, et ma ei oska suhteid hoida.. Läheb nii nagu mul eelmise suhtega, või nagu Meelise eelmise suhtega.. Kuigi selleks ma peaks kõõõvasti tööd tegema, et muutuda selliseks nagu tema eks oli.. haha.
Okei, see selleks.
Kas see on armastus? Ma ei tea, võimalik, mulle ei öelda seda eriti..peidetakse end sellise meheliku kuvandi taha aga ma nii vajan vahest.. vajan selliseid sõnu. Ma ei tea, mis staatust ma oman ju niimoodi.. Jah, sa hoolid.. aga..? Jah, ma võtan selle teema millalgi jälle käsile..
Argh, mul on kõige parem ja hoolivam mees, keda ma võiksin hetkel üldse tahta.. aga mina tahan alati rohkemat. Nagu homme oleks mu viimane päev.
Bla bla..
issand, idiootne.
Ma olen alles 20, ma ei taha veel pulmi ega lapsi. Persse, unustage see jutt ülevalpool ära. Ma tean, et kui ma musi näen, viskun ma lihtsalt tema käte vahele ja uinun nagu väike laps, kui ta minuga samas voodis on.. ja siis on kõik lihtsalt niiii hästi.

Aga jah, läpakas on perses, tegelikult tahtsin ma ainult seda kirjutada. Uut adapterit vaja või nuputame Taaviga kuidagi muudmoodi selle terveks.
Esmaspäeval laevale..
Õppima peaks ja värki, nii palju kui ilma arvutita võimalik.. aga ma tulin juba eile maale, et okouu..



Musikalli, igatsen..

Kommentaare ei ole: