pühapäev, 21. märts 2010

263/

- eilne pesu sai puhtaks küll-

Seekord siis selline positiivne algus blogile.
Nii..mis siis veel.

Haa, tegin täna folkloristika kolm hindelist tööd, millest üks läks vahepeal kaduma ja pidin uuesti tegema..niimoodi ligadi logadi tulid need nagunii. Laisk ja loll nagu ma olen, jätan asjad viimasele hetkele.

Froodo puuri puhastasin ka ära, nii et kuldtäheke mulle.

Kodus bussiraha nuiamas käisin kaa.. Priitu poes kasutasin ära kaa.. Enamvähem tubli olnud täna isegi.

Hommikul pean vaatama, kuidas ma kooli saan, kas mingi bussiga või Taavi viib.. foneetika varajasse loengusse ei jõua isegi hea tahtmise juures ... bussid siit ei sõida ja mujalt niivõinaa õigeks ajaks ei jõua. Üritan sel nädalal muidugi tubli olla, järgmine nädal läheb nagunii kruiisi nahka minema ju.. Laupäeval vaja veel Priidu isa sünnipäevale jõuda ja.. Oeh. Sokid vajavad tegemist ja raha võiks kuskilt tulla, mida nagunii ei juhtu. Ootan kallikest koju, siis on mustad toonid helehallid vähemalt..:)

Aga ma muud ei oskagi hetkel kirjutada. Pean meeles pidama, et ma Ülarile helistaks, et tegelikult see jama mind ei huvita ja et mul pole mõtet teisele kohtumisele minna. TipTop.

Kommentaare ei ole: