kolmapäev, 1. juuli 2015

338/ "Ega sa mind ära unustanud ei ole..?"

Oh, mind küll..

Ma vahepeal kipun jälle ära unustama, et mul see blogi on - reisiblogi ja töö võtavad enamuse mu ajast.
Aga töö on huvitav, seegi hea. Vahepeal on äärmiselt tüütuid ja mitte eriti motiveerivaid tööülesandeid aga kui need tehtud, saab jälle huvitavate tööülesannetega tegeleda.


Mis siis vahepeal toimunud on?

No, ma võin vanduda, et iga kahe päeva tagant on mul võimalus auto maha kanda. Kordagi aga minul süüd pole. Ükspäev keeras mulle Selveri juures tuimalt mingi valge audinärakas ette ja järgmisel päeval keeras mingi Lexus äkki.. Seda siis linnas. Linnast väljas juhtub seda väga tihti, et kõrvalteelt tuleb mingi jobu, kes hoogu ka üles ei saa ja mina temast mööda minna ei saa. Eile chillisin ühe rekka taga päris pikalt, sest ta oli telgjoonele nii ligidal, et ma ei saanud tema varjust piiluda ka, kas keegi tuleb või mitte - oleksin ise kohe vastassuunavööndis olnud.

Iga päev erinevad seiklused.

Eile oli veel selline huvitav seiklus (kas just huvitav, pigem annan põhjust enda üle naerda..): Paak oli tühi, juba täiesti viimase vindi peal. Seier juba punasest ka möödas..Läksin Olerexi, et võtan veidike kütust, enne kui koju sõitma hakkan. Ja ma ei saanud bensukorki maha..no ei saanud. Sõitsin siis aurude peal koju (küll see auto sõidab aurude peal kaua!) ja võtsin kütust alles hommikul. No mõistus pole oma teha - kork käis teistpidi keerates maha..Ma olin loll aga järjekindel.

See kuu sai ka eilsega "lukku" pandud. See tähendab siis mulle seda, et kõik arved, mis eilse seisuga saadetud said ja mis ka tasutud saavad, toovad palgale väikese lisaprotsendi. Seetõttu istusin ka eile öösel kodus arvutis ja häkkisin tööarvutisse sisse, et arvet teha. Mida kõik raha nimel ei tehta - loobutakse unest ja eraelust.

Aga ma olen nüüd aus - mulle meeldib raha. Hea on, kui seda on.. tavaliselt ei ole. Palgapäev on siiski naeruväärselt kaugel ja iga kord, kui ma poodi satun, kulutan ma meeletult raha.. Tänagi oli mul vaja osta pesupulbrit ja küünlaid ja muud nänni.. Ja juulis vaja enne palgapäeva kruiisile ka minna Tiinaga...Oeh. No eks siis tuleb õhust ja armastusest elada..



Kommentaare ei ole: