kolmapäev, 22. juuli 2015

339/ lazy as fu*k.

Vabandan pealkirja pärast aga eks ma ikka olen päris laisk küll. Mõtlen just blogialaselt. Tööpäevad lähevad kuidagi nii kiirelt, et osa tööd venib koju kaasa..Pluss söögitegemised ja muud toimetused. Blogi kallale nagu ei jõuagi. Kuigi ma lubasin, et SEEKORD on teisiti.
Meil on selline joodikust peksva mehe ja naiivse naise suhe, kus naine usub, et mees hakkab kohe kohe korralikuks ja enam ei peksa. Kõik muidugi teavad, et seda ei juhtu..Mul blogiga sama. Luban endale, et leian aega..aga ei. Olen samal pulgal joodikutest meestega. Fine.

Vahepeal kirjutasin innukalt, mida ma endale suhu pistan (mitte vasakule mõelda) - viimastel päevadel on aga menüü kaootiline olnud ja märkimisväärseid kirjatükke ma selle põhjal siia ei kirjuta. Kuna hakkasin tööle minema tunnike varem, ei leia ma hommikul aega, et normaalset hommikusööki süüa ja ka võimlemine on selline kesine. Läheks ma vara magama, oleks lihtsam..Aga ei - kell on 00.08 ja ma ikka istun siin teleka ees. Äratus on aga 06.30.
...

Minu laiskus lõi välja ka selles postituses - alustasin seda ammu ammu..ja lõppu see ei jõudnudki. Okei. Äkki uuega läheb paremini. 

Kommentaare ei ole: