kolmapäev, 22. detsember 2010

295/ ohjah



Nüüd kui jaanuar oleks enamvähem vaba töötamiseks, tehakse mulle graafik, kus on enamus poolikud päevad.. see on küll jama. Tegelikult ainult selle palgaga maksaks ma üüri, telefoniarved ja ostaks kuupileti ja oleks näljas. Pean ikkagi linnas passima ja..kuigi võiks pikemaid päevi rohkem olla.. aga okei. Saan aru, Siim tahab enne äraminekut puhata ja ta rabas kõvasti kui Marton Ungaris oli ja ma olen suht uus ka seal nii et ega ma ei saagi nõudmisi esitada.Samas võib-olla hea ka, et koormus jaanuaris väiksem, saan eksamiteks ikka korralikult õppida.. Kui ülejäänud eksamid hästi teen siis ehk on veel lootust toetusi saada, kuigi vene keeles kukkusin läbi ja ma ei tea, kas ma siis pean uuesti võtma või ei pea..? Ohjah.

Vast tuleks siis veebruaris suurem koormus kui Siim ära läheb aga samas ma praegu tunnen kuidas kooliasjad ei edene üldse.. Ega ma ju palju kohal ei käind kui enamus päevi panin töö jaoks. Noh, soome maa ja ajaloo, keeleuurimise ja ladina keele ja sõnamoodustuse ja vormiõpetuse ehk saab tehtud ( kuigi selle aine kõik osatööd polnud üle E), kuidas aga sissejuhatusega soome keele uurimisse, ei oska kohe üldse kommenteerida. Kool tundub kuidagi maru üleliigne ja enamus aineid, mis on eesti keelega seotud, on igavad, tüütud, ajusid..lagundavad. Ohjah. Motivatsioon puudub, pole midagi teha. Ja aeg kulub ka muude palju "olulisemate" asjade peale ju.

Homme veel tööle ja siis saab maale ära. Jess. Seegi hea. Saab äkki pikalt magada, kui just jõulusagin inimesi puhta hulluks ei aja. Jumal hoidku selle eest. Ma tahan magadaa. Vot.

Positiivsetest asjadest siis ka. Täna kui tööle läksin, leidsin kapist pisikese paki, nimeliselt mulle. Tõenäoliselt oli Marje kõigile need pakid teinud aga ikka tegi tuju heaks. Nii armas ja lihtne žest. Imeilusad piparkoogid ka. Kahjuks sai need ära söödud nii et .. fotojäädvustus on ainus, mis neid meenutab. Kommid on ka alles, mis pakis olid.
Siis ülemus pakkus täna piparkooki ja kakaod. Töö ajal. Ma mõtlesin, et tohi leti taga juua aga kui ta ise pakkus siis..
Hommikul sain üllatavalt kiiresti ettevalmistustega ka valmis. Kaks masinatäit taigent, katted välja panna, küüslaugu purustasin, homseks puhastasin küüslaugu. Jõudsin suppi ka veel enne avamist süüa.
Marton on ka haige, tagaruumis oli meil salvräti karp, koguaeg käisime vaheldumisi nuuskamas. Jube. Tal oli sünnipäev ka just milllagi, nii et Palju Õnne!
Mis siis veel..

panen endale silma alla, et mis mul veel teha ja mis tehtud

allkeeled- tehtud
soome maa ja ajalugu- eksam 6.jaanuar
sissejuhatus soome keele uurimisse- 19.jaanuar eksam
keeleuurimise meetodid- 10.jaanuar eksam
ladina keel- 11. jaanuar järeltöö, minus pidi liiga palju potentsiaali olema, et eelmise tööga läbi lasta mind
eesti kirjandus- loe raamatuid, tohlakas..ja esita 5ndaks essee!
rootsi keel- arvestatud
soome kirjandus- arvestatud..kõige parem aine sel aastal
sõnamoodustus- 4.jaanuar eksam
vormiõpetus- 10.jaanuar eksam ( haige aine..ei taha sellest enam kunagi midagi kuulda)

Aga homme saab musi kaissu:) nii kallis ja armas ja hea;)

Kommentaare ei ole: