esmaspäev, 1. veebruar 2010

253/

hoplaa..

Pole siis jälle ammu kirjutanud, märkus iseendale selle koha pealt. Pole midagi erilist teinud ka..
"naudin" vaheaega..nii ja naa. Kuidagi kiirelt on läinud see aeg ja selline tunne, et midagi tarka küll teinud pole..üllatus üllatus. Vanaema sünnipäeval käisin laupäeval aga see ka kõik.. Sokikesi olen ka nüüd paar tükki kudunud paari päeva jooksul siin aga see on ka ainuke tark tegevus, millega ma tegelenud olen. Usundiloo eksami tegin ka millalgi uuesti aga muidu on üldiselt enam-vähem läinud need eksami asjad, ainult kultuuriloo tulemust veel oodata ja siis on finito selle semestriga kuigi 8.ndal algab juba uus. Aga noh, äkki on uus veel parem..

Mnjaa..jama ka see, et lootsin, et sel kuul jääb veidike rohkem raha kätte aga ülla ülla..kommunaalid tulid kaks sotti suuremad kui eelmine kuu..naljakas.. et siis kuus sotti suuremad kokkuvõttes?? Kui enne oli 1500 ja nüüd 1700?? gosh..ebanormaalne ju..ja arvestades, et ma olin kokku vaid kolm ööd linnas..

see selleks, nüüd mind ootab suur voodi.. :))lõviga.

Kommentaare ei ole: