reede, 22. jaanuar 2010

252/ mm ..:)

Nii..nüüd on ÕIS-is juba veidike rohkem aineid arvestatud, enamus D-d. Need pole küll head aga samas pole läbi kukkunud..ptui ptui.

Mehed läksid ennem Jõhvi kanti mingit autot jälle tooma..seekord ma otsustasin, et jään koju ja olen soojas, et külmetada ei taha. Kirjutasin siin hoopis Merikese postiringi mapi ümber, nüüd blogitsen ja siis koon kinnast edasi.

Mis siis veel..mõneks ajaks on vaheaeg nüüd..see on hea. Kui ma just linna midagi vastama ei pea minema. Loodan, et mitte..
Jõin ühe gini ka, kui pole ammu joonud, ei ole palju vaja, et pea sumisema hakkaks. Naljakas lausa.

Aga ootan nüüd siis edasi, et meheraasu kenasti koju tuleks :)


Üle paari päeva linnas oli jälle hea kaisus tuttu jääda, igapäev samamoodi hea.. Kurat, kus lõvil on horoskoobis raha! Ahjaa, Nelet pidi ju kandma hakkama ulmelisi summasid.. jee ma usun..


Kas masuaegses eestis jõuab naist üleval pidada või tuleb leppida juhusuhetega?:D

haha.. reporter on ikka geniaalne.


Oeh.. igastahes..vahest tahaks nii palju öelda aga ei ole sõnu..aga keegi teine vist ei peagi teadma, mida ma tunnen või arvan. On tunne, et see aasta tuleb veel parem kui eelmine kuigi ma ei kurda ka praegu midagi..:)

Kommentaare ei ole: