teisipäev, 19. jaanuar 2010

250/

Nii. Öö on ja peaksin veel usundilugu lugema või soome keelt õppima aga mõtlesin, et blogin hoopis vahelduseks ja loodetavasti olen hommikul piisavalt virk ja kraps, et end üles ajada. Nii.. kirjutan siis kronoloogilises järjekorras, mida ma teinud olen ja nii edasi..

kirjanduse eksam

Kirjanduse eksam oli 12.ndal aga ma ei mäleta, kas ma olen tulemusest juba kirjutanud. Igatahes, selle ma sain A. Minu esimene ja viimane arvatavasti.

sissejuhatus eesti keelde

No see eksam oli küll nõme, jälle.. Mitu korda võib üks eksam nõme olla.

semiootika

Õppejõudu klassis eksami ajal ei olnud aga konspektist oli raske õigeid asju leida ja üks asi vist läkski jumala metsa. Ah..peaasi, et läbi saaks.

kultuurilugu

Mingi nõmeda nö essee sai kokku klopsitud, tahaks hinnet juba..

kultuuridevahelise kommunikatsiooni essee

Saatsin selle essee ka lõpuks ära jap.. Tahaks hinnet.

maailmakirjandus

Eksam tehtud aga läks metsa..õppisin nii valesid asju..

usundilugu
soome keel

Homme teen usundiloo eksai ja vastan soome keele, siis on kooliga jälle natukeseks kõik.

auto puhastamine

Ahjaa. Puhastasin Daihatsut liimirantidest, et võistluseks enamvähem puhas oleks. Käsi oli hirmus raske puhtaks saada hiljem.

võistlus savernas

Saverna kandis oli laupäeval võistlus. Kuradi külm oli aga tasus ära, poisid noppisid esikohad:) Nii tublid nad mul.

Aga igatahes..masendav siin linnas olla.. tahaks kaisus olla.. Kaks ööd ilma kaisus olemiseta, see on ju paras jama, peaks mainima.. Aga eks ma üritan üle elada. Mart käis ka enne siin, kordasime veidike usundilugu ja jõime teed.

Igatsen oma kallikest nii niii vägaa...

Kommentaare ei ole: