esmaspäev, 8. veebruar 2010

254/ jälle kool:) ja muudki.

Uus semester algas täna. Kahjuks või õnneks aga ma täna kooli ei jõudnudki, jõudsin nii napilt linna, Taavi jäi niigi kooli hiljaks ja mina siis läksin hoopis poodi. Ostsin igast ninni nänni ja niimoodi see raha kulubki.

Laupäeval oli Mustvee jäärada, kus Meelis võidutses 4wd klassis. Sai karika ja ööbimise neljale Kadrina mõisas ja ökotooteid ja suitsukala.. siis Tarbjal oli pühapäeval, kus ta oli ka esimene aga noh, seal oli lihtsalt karikas, mis oli kah puhas plastik. Aga see selleks. Mustvees oli igasuguseid tuttavaid ka näha, Krissu last sain näha ja...pisi pisi nagu leivapäts.

Emh..kohati tunnen selles automöllus ja võistluste keskel üksinda. Olen ju selline tähelepanufriik aga jah, kuidagi nukker on natuke ja üksik... aga eks ma lähen täna välja ja siis mõne aja pärast ma igatsen jälle, et saaks maal olla, telekat vaadata ja kõik päevad ühtemoodi mööda saata.

Kommentaare ei ole: