esmaspäev, 30. juuni 2008

88/ veidike tööst

Ma ei ole jälle päris pikalt kirjutanud, mingi pool kuud vähemalt. Kindlasti on midagi vahepeal toimunud, üritan siis selle siin kokku võtta. Teadagi asi, et mina ju lühidalt asju kokku võtta ei oska. Igastahes..olen nüüd mõnda aega tööl käinud ja ütlen, et.. tegelikult ma ei oskagi midagi öelda. Ega see töö polegi väga hull, kaastöötajad on ka OK-d aga ülemus (või kes iganes ta on) on paras piraaja. Aga see selleks. Muidu on okei nagu ma mainisin. Marguse ja Inga ja teistega saab nalja ja värki küll. Naljakas on aga see, et juulis läheb võib-olla enamus töölt ära. Mina tahaks Soome minna Jakoga koos, kui siis veel tööd on, Indrek ( ülemus Soomes) ütles, et on..eks ma siis loodan sellele. Imelik on töölt ära tulla ja siis rahatu ja töötu olla. Khm. Ei taha sellest üldse mõeldagi. Igastahes..Soomes tahaks ja raha teenida ja saaks Jakoga kuskil mujal kah olla kui aint Kuremaal ja värki. Siis kui sealt tagasi tulla, ongi suvi läbi ja kõik teised lähevad kooli, kas pole armas, njah, pole pole...Nii. Tööst veel. Margus läheb kah minema, tal pole Merlega ( piraajaga) klappi ja üldse, tahab paremasse kohta. Inga vaatab palga järgi, ta sõidab pool raha juba maha ja võib-olla ei tasu ära. Kailiga sama lugu. Kõik sõidavad kaugelt. Nüüd pean neljandal jälle tööle minema ja viiendal on pulmas toitlustamine, no see saab küll tore olema. Eks ole näha. See nädal oli õnneks rahulik, või kahjuks, laagrilisi oli vähe ja tavakliente polnud põhimõtteliselt üldse. Tööpäevad olid kah seetõttu lühemad, see aga tähendab vähem palka. Ja nii see eluke on, mõttetu on tööl käia kui on 7 tööpäeva kuu peale kokku. Halleluuja. No muidugi ma läksin nüüd alles poole kuu peal kah. Okei..tööst vist praegu kõik.

Kommentaare ei ole: