teisipäev, 3. juuni 2008

85/ Päike on päev ja öö on kuu...sa ju tead.




Mnjh, ja nii ongi. Kui on öö, olen üksinda oma voodis. Pikalt ei tule enne magamaminekutki und, tükk aega olen veel voodiski niisama- lage vahtides. Kuidagi mõttetu on üksinda on olla. Kodu on juba ammu kaotanud oma mõtte, polegi siin midagi teha, pole nagu tahtmistki. Tahaks olla kuskil mujal, kuskil, kus on muru rohelisem, taevas sinisem, päike kollasem ja soojem, oleks keegi, kelle kaissu pugeda..,. Siis oleks täitsa tore. Masendav on olla. Kuidagi vastik on niisama tühja panna, imelik, et kool on läbi ja üldse. Mis siis vahepeal toimunud ka.. No reedel oli näiteks ajaloo eksam. Võiks öelda, et see läks metsa, leebelt öeldes. Kuradi nõme eksam ikka..Mingi enamus asju keerles rahvusliku liikumise ümber ja siis mingid kuradi ajavahemike ülesanded. No anna abi! Aga see selleks, pärast ebaõnnestunud eksamit läksin Kuremaale, tungisin osavalt majja sisse ja jäin oma meest töölt koju ootama. Õnnestus teda päris üllatada. Igastahes oli asi nii, et ta pidi just Paidesse sõitma, auto järgi. Mitte see, mis algselt plaanis oli, see kukkus tänu tropile automüüjale ära. No loomulikult mõtlesin kah, et ikka kaasa, tore ju. Sai isegi Piretiga kokkuräägitud, et saaks kokku. Käisime Jako ja Krissiga pärast tema juures kohvil. Ei olnud üldse sellist tunnet, et esimest korda oleks kohtunud. Päris huvitav oli. Hiljem saime libiseva siduriga tagasi sõita, vähemalt oli makk sees, kuulasime trummi ja bussi. Loll müüja oli plaadi makki jätnud, enda süü, ülbe oli kah. Niih..mis siis veel. Eile hommikul sain oma telefoni kah kätte, muidu täitsa tore aga see muusika laadimine on paras mustkunst, pole siiamaani sellega hakkama saanud. Kõik vajalikud asjad on ära tõmmatud aga ikka paneb näkku. Nüüd peab siis veel seda kah vaatama, et millal ma Tartu. Millal ja kuidas. Ja siis võib-olla isegi natukeseks Otepääle. Jama aga see, et kuna ma ei tea, mis päeval ma minema lähen, ei saa ma Kuremaale kah minna..Kuigi igatsus on juba nii suur. Ei teagi, mida teha, olen lausa kimbatuses. Aga okei, lõpetan praegu.

Kommentaare ei ole: