teisipäev, 5. oktoober 2010

290/ Here we go again...

Pole päris kaua kirjutanud ja ka ilmselge põhjusega.. Tihti mõtlen, et polegi nagu tuju midagi teha aga kohustused on siiski.. Mis siis vahepeal toimunud on, lisaks ilmselgetele..Palju masendust ja musti musti pilvi ja need on eranditult igas päevas. Välja ma ei ole kooli algusest jõudnud, ma ei viitsi unisena kuskil linnas tuiata ja siis mitte järgmine hommik olulisse loengusse minna. Kuigi ma lasen neid loenguid ka praegu ikka päris korralikult üle. Üritan ennast parandada aga see on raske.. Elan nüüd kesklinnast kaugemal ka, nimelt Tammelinnas Liisa juures. Maja on suur ja inimesed on normaalsed, nii et selle kohta ei kurda.. aga raske on jagada end mitme koha vahel nagu linn, maal masenduses ema, kellele ma ei oska lihtsalt midagi öelda ja siis Meelis..kes on kogu selle virrvarri keskel ainukene hea asi üldse. Temaga koos olles unustan ma enamus oma jamasid ja on palju lihtsam kui muidu.. Oeh, aga nüüd ma pean siin linnas olema neljapäevani.. Laupäeval on Anni juures nö pitsasöömine, äkki on nõus Meelis ka kaasa tulema. Tahaks ikka temaga koos kuskil käia, muidu ma ainult õpin või masetsen ja siis on tema tööl..Aga see selleks. Lähen vist õppima, telekast tuleb mingi ilgelt vana Grey anatoomia..

Kommentaare ei ole: