teisipäev, 22. detsember 2009

246/

Pole jälle päris ammu kirjutanud ja vabandan selle eest oma olematu lugejaskonna ees. Tean, et kõik ootavad sihukese innukusega alati minu uusi sissekandeid. Jah, kindlasti.. sest minul ka pole talvisel ajal midagi muud teha, kui netis ringi tuhlata, teisti blogisid lugeda. Muidugi olen ma ka elu24-ja fänn ja seal ma olengi 24/7. Oeh, vabandust ..olen sarkastiline ja väsinud. Tundub, et jõulumeeleolu ei ole mind oma meelevalda võtnud, millest on muidugi ääretult kahju aga on ka muid asju, millele mõelda kui ainult meeletule šoppamisele ja kuuse ehtimisele. Kuigi kuuse ehtimine on armas ja tore traditsioon, mõtlen ma hoopis sellele, et palju ma veel rohtusid pean sööma, tont teab mille vastu.. miks nii kuradi külm on ja miks raha ei ole. Mõtlen sellele, et kui palju ma peaksin sokke kuduma, kui üritaksin end elatada müües sokke sellele käsitööpoele, mis perse mõnusalt lohku tõmbab. Oeh.. aga midagi positiivset- õppisin käpikut kuduma.



Tantsimine on salajaste horisontaalsete soovide vertikaalne väljendusviis. ( got that right ..)

Nii..mis siis veel.. ma ei mäleta, kas ma olen sellest kirjutanud, aga mul lõid kohati valud vasaku rinna alla.. sellised torked või krambid või noh, ma ei oskagi kirjeldada. Nii..läksin arstile ja sain selle vastu rohu. Öeldi, et lihaskrambid. Käisin reedesel päeval ja ei ostnud rohtu välja, sest hiljem tuli meelde, et ühe asja pärast peaks veel minema, nimelt alt selgroo mõlemalt poolt on paistes, mis minu arvates viitaks neerude mingile põletikule või midagi. Lisaks sellele hakkasid valud rinnust lööma teiselt poolt välja, ehk siis selja pealt ja valu oli ka mujal seljas kuni alla välja. Läksin siis esmaspäeval uuesti arstile. Ja kuidas see lõppes ? No mis te arvate? No uute diagnoosidega loomulikult. Lisaks oli siis kuseteede põletik ja seljal siis lihtsalt turse. Sain hunnikute viisi rohtusid. Tablette ja salve ja pastasid ja god knows what. Ohjah, imeline..pärast kuuri pidin siis tagasi minema.

Läksin siis eile tagasi, andsin uue uriiniproovi. Koppa käib ka juba see purki kusemine ausalt. See selleks. Siis selgus, et põletikunäitajad veel kõrgemad.. Njaam.. siis ikka küsivad selliseid küsimusi, mis suunaksid kuidagi põiepõletiku või millegi sellise poole... ja kui mu vastuseid neid sinna ei vii, kuhu vaja, ei jäänud Julkal muud üle kui mind Jõgevale saata ultrahelisse, kus ma siis täna käisingi. Ülla ülla, mitte midagi ei leitud. Mitte kui midagi. Vahepeal oli isegi hirm, et öeldakse : aga sa oled ju rase. Ha.. see oleks küll "jõuluime" olnud, no ausalt. Ohjah, sain siis uuringute vastused kätte ja uuesti Julka juurde. Kirjutas siis nüüd, et mul on neerupõletik hoopis, seda ma isegi usuks. Homsest siis uued rohud peale. Vahva..

Reedel oli Kulu sünnipäev, kuhu ma ei läinud, kuna Meelis ei võtnud minu lauset : õhtul läheme siis sünnipäevale- tõsiselt. Njam, mossitasin veidike ..põhimõtte pärast.

Laupäeval oli MTÜ jõulupidu, kus põhiteemaks oli köha ja jõulud, uskuge, need on seotud. Süüa sai ja meid oli suht vähe ka..kes ei olnud kirju kätte saanud, kes oli haige ja.. no nii ta läks.


Armastus ja kurjus. Lugesin enne sellist raamatut, mis ikka näitab, et osad mehed on puhta värdjad ja naised on tihti hirmul, et oma mehest lahti öelda.

Jaanuaris eksamid. Jah, kah märksõna, jaanuaris on tohhuijaa eksameid ja ma peaksin tõesti õppima. Aga nüüd ma veidike pikutan..

Kommentaare ei ole: