kolmapäev, 10. september 2008

105/ Klopsin kokku miskit.

"Ja mis teil ka südamel poleks- ärge pidage seda liiga tähtsaks. Vähe on asju, mis kauaks tähtsaks jäävad." Lk 9 *** "Inimene on alati- ja mitte iial- ükski" Lk 74*** "Kahetsus on kõige kasutum asi maailmas. Midagi ei saa tagasi tuua. Midagi ei saa heaks teha. Muidu oleksime me kõik pühakud. Elul polnud kavatsust meid täiuslikeks teha. Täiuslik kuulub muuseumi." Lk 80*** "Kõik, mida rahaga saab joonde ajada, on odavalt saadud." Lk 92*** "Kui tahad midagi teha, siis ära päri missugused on tagajärjed. Muidu ei tee sa seda kunagi." Lk 153*** "Pimedas räägitud sõnad...kuis saab neid tõena võtta? Tõelised sõnad vajavad suurt valgust." Lk 155*** "Elu on elu; see polnud midagi väärt ja oli ometi kõik;" Lk 212*** "Teadmine ei tee kunagi valu. Valu teeb vaid "enne" ja "pärast"" Lk 318*** "Armukadetseda võib armastust, mida teistele jagatakse, mitte aga seda, kellele jagatakse." Lk 336*** "Miski ei pöördu tagasi. Miski ei taastu. Mitte miski. Isegi kui ta tagasi tuleks, ei oleks see enam see, mis oli." Lk 338 ***"Ma tean, et kui ma ta tagasi saaksin, kaotaksin ma ta jälle ja mu igatsus tema järele jääks. Ma lahkan oma tundeid nagu laipa surnukuuris, kuid mu igatsus muutub tuhat korda elavamaks. Ükskord läheb see mööda, ma tean, aga see teadmine ei aita mind." Lk 338*** "Midagi ei saa tagasi tuua. Keegi ei tule tagasi. Niisama hästi kui läbielatud tund iial ei kordu" Lk 514***

Kommentaare ei ole: